CS20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service

Obsah kurzu SAP CS 20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service

  • Tvorba pracovního centra
  • Tvorba zařízení
  • Nákup externích služeb
  • Sériová čísla / šarže
  • Rezervace materiálů
  • customer servicePřipojení CS modulu k FI-CO, MMSD modulu

Informace o kurzu SAP CS 20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service

  • Úroveň obtížnosti: základní i pokročilý
  • Forma kurzu: skupinový i individuální
  • Typ kurzu: prezenční
  • Jazyk výuky: český
  • Lektor kurzu: Robin Svorada
  • Termín kurzu: na vyžádání
  • Cena kurzu: na vyžádání

Školení Customer Service lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnostiTermín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem. V ceně školení je zahrnut také přístup do testovacího SAP a certifikát, který účastníci obdrží po absolvování kurzu.

 

Jsme specialisté na SAP a Digitalizaci především výrobních společností. Naše projekty jsou rychle dodané a hladce spolupracujeme s lokálním týmem. Máme zkušenosti z projektů pro více jak 100 největších společností na světě.

 

Implementujeme a supportujeme systémy SAP. Jak nejrozšířenější ECC, tak nové HANA implementace. Náš tým SAP odborníků dostane maximum z vašeho SAP systému a na něj napojených software. Zjednodušíme procesy a proškolíme zaměstnance.

 

Vyzkoušejte doplňující kurzy:

Rozšiřte si své znalosti kurzy MM