OD20 | Obchodní dovednosti: krizové situace


DALŠÍ ŠKOLENÍ Z TÉTO KATEGORIE:

OD40 | Emoční inteligence a její využití v pracovním prostředí

Znáte ten pocit, když před náročným úkolem nevíte, jak přesně reagovat na případné dotazy, otázky apod.? V tomto případě je... zobrazit více

OD100 | Efektivní komunikace ve firmě

Po absolvování kurzu efektivní komunikace ve firmě získáte, informace o tom, jakými způsoby nejlépe komunikovat. Naučíte se komunikovat s lidmi... zobrazit více

BTM200 | Vedení pracovního týmu

V čem je kurz Vedení pracovního týmu výjimečný Za pomoci již ostřílených manažerů si projdete jejich zkušenostmi s vedením týmu.... zobrazit více

Občas nastanou situace, který většina lidí nerada řeší, ale je nutné je správě vyřešit a mít tyto situace pod svoji kontrolou. Jedná se o situace konfliktní, které mohou nastat například při prodeji, reklamaci, apod. Po ukončení workshopu Obchodní dovednosti, získáte podvědomí, jakými způsoby tyto nelehké situace zvládat.

Komu bychom workshop Obchodní dovednosti doporučili

Workshop je určen pro veškeré prodejce, z každé oblasti, obchodní zástupce, manažery.

Obsah workshopu

  • Jak zvládnout konfliktního zákazníka
  • Asertivní jednání
  • Způsoby prezentace ceny
  • Prezentace ceny
  • Řešení námitek
  • Jak poznat kupní signály a ve správný čas uzavřít obchod

Kdo kurz vede?

Kurz obchodní dovednosti vedou vybraní školitelé, kteří mají bohaté zkušenosti.

 

Při sjednání termínu, nám můžete zaslat konkrétní otázky a situace, které chcete řešit a následně se jimi budeme zabývat na školení.

Školení lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem.

Školení

Domluvit školení

Poptávkový formulář



  • Podporu ze společnosti ITICA musíme ohodnotit nejvyššími známkami. Navíc je třeba vyzdvihnout jejich přátelský přístup, ochotu a schopnost vše vysvětlit tak, aby i ten nejméně zdatný uživatel neměl s prací v systému problémy. Myslím, že všichni naši zaměstnanci pochopili, jak nový nástroj používat, i jeho princip a funkce.

    .................................

    Marek Klůfa, Carl Zeiss AG

  • Chcem sa vám v mene všetkých mojich zúčastnených kolegov podakovať za sprostredkovanie školenia. Splnilo to naše očakavania. Kvalita výkladu a schopnosť školitelov reagovať na otázky boli výborné.

    .................................

    Juraj Batuna, Nobel Automotive

  • Chtěla bych Vám ještě jednou poděkovat za spolupráci a za školení SAPu, které u nás proběhlo. Kolegové byli moc spokojeni a věřím, že jim to přineslo spoustu užitečného.

    .................................

    Monika Kohoutová, Nemak Czech Republic