CS30 | Customizace a support v SAP CS | Customer Service

Obsah kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS

  • Customizační objekty
  • Zvláštnosti CS  – DIP, kontrakty atd.
  • Základy LSMW a tabulek v SAP CS
  • Analýzy problémů a nastavení v CS

 

Informace o kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS support v SAP

  • Úroveň obtížnosti: základní i pokročilý
  • Forma kurzu: skupinový i individuální
  • Typ kurzu: prezenční
  • Jazyk výuky: český
  • Lektor kurzu: Robin Svorada
  • Termín kurzu: na vyžádání
  • Cena kurzu: na vyžádání

Školení Customer Service lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnostiTermín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem. V ceně školení je zahrnut také přístup do testovacího SAP certifikát, který účastníci obdrží po absolvování kurzu.

 

Jsme specialisté na SAP a Digitalizaci především výrobních společností. Naše projekty jsou rychle dodané a hladce spolupracujeme s lokálním týmem. Máme zkušenosti z projektů pro více jak 100 největších společností na světě.

 

Implementujeme a supportujeme systémy SAP. Jak nejrozšířenější ECC, tak nové HANA implementace. Náš tým SAP odborníků dostane maximum z vašeho SAP systému a na něj napojených software. Zjednodušíme procesy a proškolíme zaměstnance.

 

Vyzkoušejte doplňující kurzy:

Rozšiřte si své znalosti kurzy MRP

 

support v sap

praha_itica kancelář

Další školení z této kategorie

CS20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service

SAP kurz CS20 je zaměřen na tvorbu pracovního centra, zařízení, nákup externích služeb, sériová čísla, rezervace materiálů aj.

Číst více