CS30 | Customizace a support v SAP CS | Customer Service


DALŠÍ ŠKOLENÍ Z TÉTO KATEGORIE:

CS10 | Základní kurz SAP CS | Customer Service

CS

Obsah kurzu SAP CS 10 Základní principy řízení v Customer Service modulu Údaje o materiálu Oznámení zákaznických služeb Objednávka zákaznických... zobrazit více

CS20 | Zákaznický servis v SAP | Customer Service

CS

SAP kurz CS20 je zaměřen na tvorbu pracovního centra, zařízení, nákup externích služeb, sériová čísla, rezervace materiálů aj.

SAP CS kurz | Školení na míru

CS

Procesy, které budeme v rámci kurzu procházet: Základní principy řízení v SAP CS modulu Vazba PM a SD dat v modulu CS Hlášení... zobrazit více

Obsah kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS

  • Customizační objekty
  • Zvláštnosti CS  – DIP, kontrakty atd.
  • Základy LSMW a tabulek v SAP CS
  • Analýzy problémů a nastavení v CS

 

Informace o kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS

  • Úroveň obtížnosti: základní i pokročilý
  • Forma kurzu: skupinový i individuální
  • Typ kurzu: prezenční
  • Jazyk výuky: český
  • Lektor kurzu: Robin Svorada
  • Termín kurzu: na vyžádání
  • Cena kurzu: na vyžádání

Školení Customer Service lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnostiTermín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem. V ceně školení je zahrnut také přístup do testovacího SAP certifikát, který účastníci obdrží po absolvování kurzu.

Vyzkoušejte doplňující kurzy:

Rozšiřte si své znalosti kurzy MRP

 

support v sap

praha_itica kancelář

Domluvit školení

Poptávkový formulář



  • Podporu ze společnosti ITICA musíme ohodnotit nejvyššími známkami. Navíc je třeba vyzdvihnout jejich přátelský přístup, ochotu a schopnost vše vysvětlit tak, aby i ten nejméně zdatný uživatel neměl s prací v systému problémy. Myslím, že všichni naši zaměstnanci pochopili, jak nový nástroj používat, i jeho princip a funkce.

    .................................

    Marek Klůfa, Carl Zeiss AG

  • Chcem sa vám v mene všetkých mojich zúčastnených kolegov podakovať za sprostredkovanie školenia. Splnilo to naše očakavania. Kvalita výkladu a schopnosť školitelov reagovať na otázky boli výborné.

    .................................

    Juraj Batuna, Nobel Automotive

  • Chtěla bych Vám ještě jednou poděkovat za spolupráci a za školení SAPu, které u nás proběhlo. Kolegové byli moc spokojeni a věřím, že jim to přineslo spoustu užitečného.

    .................................

    Monika Kohoutová, Nemak Czech Republic