SAP support

SAP support

V rámci supportu se zaměřujeme na tyto oblasti:

  • SAP podpora – telefonická či e-mailová podpora uživatelů, řešení požadavků
  • SAP školeníprezenční i online školení uživatelů SAP
  • Nastavení systému SAP – podpora v oblasti nastavení a testování funkčnosti systému
  • Rozvoj systému SAP – podpora produktivního provozu a rozvoj systému dle požadavků zákazníka

Před zahájením poskytování supportu doporučujeme provedení úvodní analýzy aktuálního nastavení systému SAP se zaměřením na procesy, které jsou předmětem podpory. Analýza probíhá formou konzultací s klíčovými uživateli systému.

 

Výsledky úvodní analýzy:

  • Školení na míru – navrhneme vám školení na míru pro zlepšení práce uživatelů v systému SAP.
  • Efektivnější využívání systému navrhneme efektivnější využívání systému v rámci současného nastavení či možné přizpůsobení procesů
    za účelem optimálnějšího a efektivnějšího využití SAP.
  • Doporučení nových funkcionalit – navrhneme vám další rozšíření
    a doporučíme nové funkcionality.

Výsledky analýzy_SAP support ITICA

Úrovně SAP supportu:

Level 1

  • Příjem a roztřídění požadavků od koncových uživatelů či Key Userů.
  • Rychlá reakce a zpracování odpovědí.

Level 2

  • Zpracování požadavků střední náročnosti.
  • Základní customizace systému.

Level 3

  • Velké customizační úpravy.
  • Dokumentace a deployment řešení.
  • ABAP coding & Development

Úrovně SAP supportu ITICA

“Podporu ze společnosti ITICA musíme ohodnotit nejvyššími známkami. Navíc je třeba vyzdvihnout jejich přátelský přístup,
ochotu a schopnost vše vysvětlit tak, aby i ten nejméně zdatný uživatel neměl s prací v systému problémy. Myslím, že všichni naši zaměstnanci pochopili, jak nový nástroj používat, i jeho princip a funkce.”


Marek
Klufa 
Carl
Zeiss AG