O – CS610 | SAP CS Zákaznický servis – osvědčené postupy | SAP online kurz


DALŠÍ ŠKOLENÍ Z TÉTO KATEGORIE:

O – SCM100 | Obchodní procesy v plánování

Online

Online školení SAP SCM100 je určeno pro: Členy projektového týmu Key Users   Obsah SAP online kurzu SCM100 Přehled procesu plánování... zobrazit více

O – SCM150 | SCM Reporting a analýza

Online

Online školení SAP SCM150 je určeno pro: Členy projektového týmu Key Users odpovědné za SCM reporting   Obsah SAP online kurzu... zobrazit více

O – SCM240 | Plánování výroby (ERP)

Online

Online školení SAP SCM240 je určeno pro: Členy projektového týmu Key users   Obsah SAP online kurzu SCM240 Přehled o plánování... zobrazit více

SAP CS online kurz

SAP CS (Customer Service) online kurz je určen pro získání nejlepších vědomostí a osvědčených postupů zákaznického servisu.

Chtěli bychom ukázat, jak používat modul SAP CS tím nejlepším možným způsobem.

 

Témata kurzu:

  • Osvědčené postupy v servisním zpracování objednávek
  • Osvědčené postupy v oblasti využití oznámení
  • Osvědčené postupy v použití DIP profilu
  • Nejlepší praxe v plánu údržby (Definice a plánování plánů údržby atd.)
  • Smluvní management a jeho optimalizace
  • Management dat (kmenová a operativní data)
  • Osvědčené postupy při implementaci modulu SAP CS


Ukázka SAP dokumentace


Termín na vyžádání.

Domluvit školení

Poptávkový formulář