SAP CS | Customer Service


Procesy v SAP CS, které budeme v rámci kurzu procházet: Základní principy řízení v Customer Service modulu, vazba PM a SD dat v modulu CS, hlášení poruch a servisních zásahů, objednávka zákaznických služeb, …

Základní kurz pro uživatele a klíčové uživatele SAPu.

SAP kurz CS20 je zaměřen na tvorbu pracovního centra, zařízení, nákup externích služeb, sériová čísla, rezervace materiálů aj.

Obsah kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS Customizační objekty Zvláštnosti CS  – DIP, kontrakty atd. Základy… zobrazit více

Domluvit školení

Poptávkový formulář



  • Podporu ze společnosti ITICA musíme ohodnotit nejvyššími známkami. Navíc je třeba vyzdvihnout jejich přátelský přístup, ochotu a schopnost vše vysvětlit tak, aby i ten nejméně zdatný uživatel neměl s prací v systému problémy. Myslím, že všichni naši zaměstnanci pochopili, jak nový nástroj používat, i jeho princip a funkce.

    .................................

    Marek Klůfa, Carl Zeiss AG

  • Chcem sa vám v mene všetkých mojich zúčastnených kolegov podakovať za sprostredkovanie školenia. Splnilo to naše očakavania. Kvalita výkladu a schopnosť školitelov reagovať na otázky boli výborné.

    .................................

    Juraj Batuna, Nobel Automotive

  • Chtěla bych Vám ještě jednou poděkovat za spolupráci a za školení SAPu, které u nás proběhlo. Kolegové byli moc spokojeni a věřím, že jim to přineslo spoustu užitečného.

    .................................

    Monika Kohoutová, Nemak Czech Republic